0

Dubbelpass

Torsdagen tillbringade jag med en eperatör i köket, Ugn och spishäll är kaputt, förmodligen så har blixten slagit ner i närheten och då slår den ut kretskorten på vitvarorna, det blir inte billigt! Däremot så var det bara en liten säkring som hade gått på mictron som nästan inte hann användas innan den gick sönder för 7-8 år sedan.
Tur vi har gasspisen och kan använda den(lite skicklighet också)!
Jag lagade bulgur i micron och stekete kyckling filéen på gasspisen till lunchen.
 Fixade med tvätten på eftermiddagen och så gjorde jag mig klar för kvällens övningar.
Först ett prova på-pass Sh´bam på Eriklund.... lämnade lite att önska ....  Jag tror passet är skitroligt men det behöver presenteras liiite bättre!! Snabbdusch och sedan körde jag längre in i Ängelholm för
Worlsfitness-danspass! Den instruktören ger allt och lite till! Vilken inspiration och glädjekälla Lisa är!
Skitroligt, som vanligt!
Hem och duschade, åt vitlök och nästan dog i sängen så trött jag var! 
 
 

Kommentera här: