0

Haket

Såhär var Lucas rum för sex år sedan, alldeles nyfixat!
Nu... smutsiga fötter va??!
På ikea köpte Christer och jag säng och bokhylla till Lucas och jag bestämde mig för att storstäda hans rum innan han kom hem från skolan (och han sov ju inte hemma på natten). Så jag skurade väggar och golv, slängde en massa och sparade en massa i en låda som han själv får sortera efter hand...(snart kasta där också alltså!) Dana (var först på anställnigsintervju) och Max hjälpte mig att bära ner den gamla sängen och 
bädda den nya efter vi satt ihop den
SÅ glad blev han..inte men nästan! Nya kläder fick han också i födelsedagspresenter.
När Christer kommit hem så körde vi till stan för att äta och fira Lucas på
Haket på Kullagatan55
Förrättsbröd och sallad
De andra fyra åt ryggbiff
Bästah Lucas
och jag åt scampi
 vi delade alla fem på två citron-och vanlijglass
en latte på det och sedan var vi mätta och nöjda!
Satte mig en stund och tttad på film, Christer la sig och efter ett tag gick jag upp och fortsatte läsa om Axel von Fersen.
Har drömt mardrömmar och vaknade k.02, kunde inte somna om så då gick jag upp och gjorde lite nytta istället som inte för så mycket liv...  Bloggat ikapp och tänker ta en koppkaffe!
Ha en riktigt god dag så hörs vi! 

Kommentera här: