0

Norra rundan

 Körde Dana till jobbet på Linnea i Klippan . Åt frukost och körde till Skäralid. När jag tittade ut genom fönstret hemma så var det blå himmel, när jag satt i bilen så regnade det.... Men som jag bestämde mig för går så denna veckan ska regnkläderna på och tacksamt tar vi emot varje droppe regn med förhoppning att det kommer att växa upp mycket svampar till helgen!! 
200 tappsteg uppför åsen
älskar verkligen att gå här
och denna gången skulle jag gå och tänka och fundera alltså inga lurar i öronen, ingen musik och ingen bok! Stigen gick nerför åsen igen, och nästan direkt uppför igen.
2:a gången på åskanten upptill och så gick det nerför igen....
fick en komis på vägen, blöta kor luktar verkligen gott, eller känslan jag får av lukten är trevlig och ger mig härliga minnen från min uppväxt.
Där var jag uppe på "toppen" igen = fantastisk rumpträning!
 
 nere i Skäret och vid 1:a bron.
Där är fortfarande alldeles för lite vatten så vi önskar mycket mer regn...
OM vi inte letar efter något positivt med att det inte regnat och då blir det att det är bra för skogsarbetarna. Mycket lättare att jobba när marken inte är blöt i vinter och det lämnar inte så fula ärr i skogen då.
 
Tror det blev 8km och det kändes så skönt, även om jag inte hittade svaren jag letade efter där.
När jag kommit hem så åt jag en lätt lunch, försökte ringa mina fyra samtal som jag bestämt men när jag inte lyckades få tag i någon av dem jag sökte så körde jag igång med ett combatpass. Tänker att jag håller mig till pass54 fram tills jag inte får träningsvärk längre, bytar jag ut det!
Efter duschen försökte jag än en gång att ringa och till slut blev jag uppringd av någon helt annan än den jag sökt för hon hade slutat på den tjänsten.... Gah!

Kommentera här: