0

Sockerlängd från fiket

Körde Lucas till skolan, vi prioriterade frukost framför stress till tåget.
Hösten är så otroligt vacker med sina färger!
Efter frukost körde jag igenom ett combat-pass
fast det var tungt idag och jag fick ta en paus mitt i för att orka genomföra hela programmet!
Lunch och när Dana kom hem igen efter varit och bytat ipad-skal på Väla så körde vi till Skäralid.
Vi körde inom Lj-h och köpte fikabröd.
 
Min fina tös på Kopparhatten
När vi gått lilla rundan så körde vi hem till morfar och Kristina.
Sämsta brödet för en med diabetes.... 
Mysigt var det i alla fall, att träffa dem, se teckningar som ungarna gjort när de var små och höra pappa berätta om gamla orginal som bodde i byn förr i tiden. Som Bina och Ebba(fast Ebba har jag inget minne av, hon som trodde hon skule "gytta" sig ett tag!) 
När vi kommit hem igen så åt vi våfflor oc jag blev privatchaufför till Lucas, förs till Åstorp och när han missat tåget körde jag honom från Åstorp till Klippan. 

Kommentera här: