0

Ängelholm

Härlig morgonpw
Köde Dana och Max till deras repektive jobb på morgonen
En fantastiskt vacker morgon
Frukost, BRAK (nu börjar jag om från början med push ups på knäna....)
innan dusch och tillfixning innan jag körde iväg till Ängelholm
Slängde sopsäckarna med kläder 
Lite nervös var jag men inte så farligt, två omgångar av utfrågning, och jag håller  alla tummar jag kan att
jag gjorde ett bra intryck och att de vill ha mig till den tjänsten som jag så gärna vill ha! 
Lunchade (det blev Grafitti för "alla" andra restauranger var stängda på måndagen!) tillsammans med
Annika och Lisette DSSK.
Körde hem och fixade lite och såg ett avsnitt Outlanders och inväntade besöket till oss från Sector Alarm,
men tjejen dök upp 30 min senare än avsatt tid så hon fick gå igen både Christer och jag hae annat för oss då.
Jag bytte kläder och körde till Ängelholm
Woldfitness dance för Jossefin (som har Jossamikas) för första gången, lite lugnare än på Lisas pass (naturligt med tanke på att hennes barn bara är 4 månade gammalt!) men mycket roligt och så fick vi lära oss lite samba!
Hem, duschade och tittade klart på Outlander avsnittet innan vi gick och la oss. Trött och nöjd!

Kommentera här: