0

Fortsatt storstädning

Denna dagen gick till att rensa upp denna röran..
Kastade de sista presentkorten och visitkorten från MassagePunkten, kändes lite vemodigt men mest
skönt avslut och en bra början på det nya i mitt liv. Som jag längtar enormt mycket efter att få sätta igång med!
Tömde, rensa, kasta, torka, skura och sen får vi se hur det blir.
Bara att bli av med alla "snurrespindlar" är otroligt skönt!
Storstädade min bil, dammsugade, dammade, putsade fönster och fyllde på olja. Sedan körde jag till klippan.
 
Den gick igenom, ua. Fast jag var där senast i Mars med den, så det hade varit märkligt annars.
Hämtade upp Dana från jobbet, köpte målarfärg, åkte hem och började måla.
På kvällen hade jag och min käre man ett välbehövligt samtal. Pratade med svägerskan en stund också,
som ringde och frågade hur det gått i måndags. :)

Kommentera här: