0

Missade tider

Köde in Dana och Max till Klippan på morgonen. Lucas skulle fixa tandläkartiden själv (jag erbjöd mig att köra honom även idag)
Här omkring har jag städat idag, jag har uttit en del vid datorn idag, längesedan sist jag satt och surfade
och kollade in bloggar, men idag gjorde jag det mellan städningarna.
Lucas missade både tandläkartiden OCH ögonkoll-tiden (mest mitt fel) som var samtidigt i Helsigborg.
Men han ringde själv och bokade om tiderna.
5km även idag och 2 minuter fortare än igår...
Pratade med pappa i telefon efter deras semester och bestämde träff med dem.
Hämtade Dana i Klippan, handlade, kramade om både Kristina och Marie.M på Storköpet. Körde hem och hann precis säga hejdå till Christer som åker till Spanien nu för konferens och 60-årsfirande på jobbet, hela företaget åkr ner dit! ca 150personer och företaget bjuder alla - stort och väldigt fint av dem!
 
Nu väntar jag på att Dana ska laga mat, som hon lovat (bara för att jag ska gå med på att äta taco!).

Kommentera här: