0

Sommarfesten

Roy & Annika kom och hämtade oss vid 14--tiden och så åkte vi till Vägasked och som jag har längtat till denna dagen/kvällen!
Genomgång av placeringar, snapsvisor, och lite annat som skulle finjusteras innan gästerna kom. Kommer att sakna detta gänget, som vi haft så kul med i ett år nu! Men jag tänker att vi kommer träffas några gånger till för överlämning.
Gamla Hollywood
Människorna på LoneStar dukade och såg till att allt var bra och i ordning där. Perfekt ordning dessutom!
Genomgång av vår linedance!
Nu är det nära....
Så kom då äntligen vära gäster!
Ett litet skådespel av LoneStararrangörerna
Stackars Mattias(Lillminken) blev utsatt
Tyvärr har jag inga bilder från kvällen därinne, för min mobil användes till musiken hela kvällen.
Jag är väldigt nöjd och det var många som kom fram under kvällen och tyckte det var kanon att vara på gamla Vägasked och att det var en toppenfest! 
Dana kom dit och värmde tunnbödsrullar tillsammans med Karolin och Kristian snare på natten, tyvärr så vräkte regnet net men det störde inte mig så mycket, var igång hela tiden och  genomvarm, så det var skönt med svalkan.
...och sadeln var kvar i taket efteråt!! :)
Dana körde hem oss och Roy & Annika till Eket på natten. Somnade gott och var nöjd!
TACK ALLA SOM GJORDE DET TILL EN RIKIGT BRA SOMMARFEST!

Kommentera här: