0

Vejbystrand-Helsingborg-Kvidinge-Boalt-Kvidinge-Sängen!

Min fina lilla kille (foto till joj-kortet) innan han gick till skolan i morse.
Jag körde till Vejbystrand för att hämta min ljusa kavaj som jag glömde på fredagen (lite stressad för jag behövde låsa in nycklarna på "grannkontoret"), 
och gick ett pokémonvarv 
Ifrån Vejbystrand till Helsingborg där jag gick ett varv runt Dunkers innan jag träffade Luis för en fika på Espresso House.   Muchas gracias guapo! Trevligt som vanligt!
Tvingade honom (inte riktigt) ett varav runt Dunkersinnan vi körde var för sig och jag hämtade DAnas balklänning och min höstjacka från kemtvätten. Handlade mat , lämnade den hemma , åt en sallad och körde till Boalt. och hjälpte Matilda med dammen. Ett företags högsta svenska chefer(fick jag för mig att det var). Supertrevliga och liiite tävlingsinriktade....
Vackert vid dammen
Jag gick tillbaka för att hjälpa till i kök och servering
Hann snacka lite med galten
Kocken Jens från Båstad gjorde maten och den blev fantastiskt god!
Dessutom hade vi alla rätt kul i köket!
Vilket underbart gäng som tävlade och åt gott här denna dagen - det är skillnad!!
Nykter och härlig feststämmning!
Hade tagit med Danas gamla gitarr som använes till allsång oh mycket skratt.
När gästerna åkt iväg med bussen släckte vi ner vi var trötta och det var mörkt...
 
Hem och kröp direkt ner i sängen, Christer sov redan. 

Kommentera här: