0

Ombre med sex stenar

Torsdagförmiddag var jag på kontoret, extra mycket insatser skulle planeras och fixas till. på eftermiddagen körde vi 4 OC och 4 usk till Hässleholm, där vi skulle få information om VårdochOmsorgsCollege i NÖ Skåne.
Fick kramat om Marie Madesn (bara det blir man ju glad av!! :)) som är lärare på VoOCi Perstorp. En intressant eftermiddag som väckte tankar om bl.a bemötande och hur enormt viktigt det är!
Lämnade Hässleholm, lämnade av några passagerare i Perstorp medan jag och T. Bond körde till Klippan. Lämnade T medan jag plockade upp Dana, som hade arbetat och sdan gymmat. Dana tog bilen hem medan jag fick mina naglar tillfixade.
Såhär bledv de denna gången , inte så stor skillnad men rätt för mig.
Tyvärr blev det inte mycket mer gjort denna kvällen...
 

Kommentera här: