0

Skärtorsdag!

Vilken enormt intensiv dag!! Vi ställde in vårt APT och satt av den tiden till att skriva IGPer istället, något som vi verkligen behöver och behöver tid till. Jag fick mig en rundtur i huset, jag har ju bara varit där i 12 veckor nu...
Denna fantastiska färgkombination finns där i korridorerna! Helt underbart förskräcklig!
 "Sprang"ner till kommunkontoret för att hämta våra tröjor till personalföreningens motionstävling.
Trevliga t-shirts!
 En bra grej och vi flera (typ tio)stycken som ska vara med och tävla mellan v.16 och 21.
Tävlingen kommer extra lägligt i mitt liv och ger mig extra motivation att ta ta i min träning på riktigt igen!
 När jag lämnade kontoret och skickat iväg veckobrevet så satte jag upp denna lappen på min dörr.. För att få igång en positiv känsla på arbetsplatsen vill jag att alla ska skriva upp när de får beröm och uppskattning av arbetskollega. Den som får sitt namn flest gånger på en månad, kommer att få extra uppskattning från mig. Vad vet jag inte riktigt ännu.
 
Körde från Perstorp vid 16.30 och direkt hem pratadendes med en av personalen som var sjuk och blev tvungen att stanna hemma hela helgen.... Lite panik med tanke på vak och allt. Tack och lov är de fantastiskt bra och personalen själv hittade de bästa och enklaste lösningen själv. Alla blev nöjdaoch jag kunde drick vin til  laxen som vi åt hemma hos Britt-Mari och Per.  
Lucas tyckte han var lagom gammal och stor för att sitta där... ;)
 En irish coffee innan vi hemåt

Kommentera här: