0

40-fest

Lämnade detta äpple trädet
och päronträdet
i trädgården för att köra till Klippan och hålla ett combatpass för Claudio.
 
körde hem direkt  efteråt till
kom hem till detta välklippta träd, äntligen blev det klippt!
rensade i rhododendronhörnan
 
lukade och planterade om våra funkior 
ett försök att få fram och rädda dessa också.
Christer tucktade syrénen 
Kajsa kom med vårt väldigt saknade pincett som hon råkat få med sig hem efter loppishelgen. 
Jag (och Lucas) är så tacksam! Tack Kajsa för att du återförde den till oss!
Efter trädgårdsarbetet  duchade och fixade vi till oss och sedan gick vi hem till Jill & Jojje för förfest.
Dana och KFF spelade i Råå och vann med 5-1 och Dana gjorde mål!!  :)  De hade förfest hemma hos oss och Lucas följde med dem ut och tura sedan på kvällen.
 
I från Jill & Jojje gick vi ut till Måsen och till kvällens festlokal
 
 
 
för att fira dessa ståtliga herrar som fyller 40!
fördrink i dunk!?
 
 
Reneé och Jenny
 
så kära!
Fruarna hade frågetävling med Fidde och Rasmus
Petter var min bordskavaljer denna kvällen
Och mitt emot oss hade vi
JojjeDaniel
 
 
SMACK spelade fför oss hela kvällen
Vid två  begav jag mig hem efter att jag sagt till Christer några gånger, men han kom ikapp mig rätt snart och så gick vi hem i natten, blev omcyklade några gånger av andra gäster.
Rätt fint på natten vid stationen.
..och vi kände oss rätt fina båda två ...
 
Massor av tack till Rasmus med fru och Fidde med fru! Riktigt trevlig fest med dans och glada/tokiga gäster! 
 
 
 

Kommentera här: