0

inspo

God morgon!
Ingen morgonrunda idag men en stund i jakt på inspiration framför  min transformer.
 
Innan läste jag en del tidningar och boggar för att få nya idéer och inspiration, och kom på att det gör jag inte längre och det är kanske lite mer sånt som jag behöver just nu.
Är väldigt trött och känner av de två bra combatpassen (där jag tagit i ordentligt!) vilket är skönt,
som jag kört denna veckan. Det kommer minst ett (förmodligen två) till denna veckan.
Så jag har inte jättedålgt samvete. 
 
 
Däremot har jag ett bra schema planerat nästa vecka och då kommer mina kolleger tillbaka från sina semestrar vilket innebär att saker som stått stand-by på jobbet kan köras igång igen.
Jag själv är förvisso bortom det när jag tänker jobb, men behöver få ordning nu.
Idag blir det en lång dag men mestadels blir det roligt!
Imorgon är det 40-fest och de kommer bli så kul att träffa alla igen.
 
Sköt om er så hörs vi senare idag!  ♥

Kommentera här: