0

C9

Jag har då börjat använda både tandkräm (som jag tycker om, än så länge!) jag dricker Gel, något jag gjort så många gånger tidigare men slutat efter ett tag eller när dunken var slut.Tänker däremot inte skriva något om dem idag utan jag tänker skriva om C9-paketet. Först en beskrivning som står på hemsidan och efter det vad jag tycker.
Kickstarta din livsstilsförändring

C9 är programmet som på nio dagar kan hjälpa dig att kickstarta din resa mot ditt hälsosammare jag.

 För vem?

För alla som vill ta steget mot en hälsosammare livsstil. Med C9 får du tydliga instruktioner och alla verktyg du behöver för att lyckas. Paketet passar alla vuxna människor som vill ha en förändring, men som behöver en välvillig spark i baken för att komma igång.

Du får:

  • lära dig att lägga om din kost

  • lära dig hur du kommer igång med din träning

  • lära dig att undvika fallgropar efter vägen

  • ett komplett program, inklusive utvalda kosttillskott för din nya livsstil

Så funkar det

Med C9 tar du det första steget mot att etablera livslånga vanor som kommer hjälpa dig att uppnå varaktig viktkontroll – på bara nio dagar. Det är effektivt, enkelt att följa och ger dig alla verktyg du behöver för att starta din förändring i dag. I paketet ingår utvalda kosttillskott som stöttar din nya livsstil, du får en tydlig handbok som steg för steg guidar och peppar dig hela vägen igenom programmet. En praktisk shaker och ett måttband ingår också.

 

Jag kan en del om kost, jag kan en del om träning och jag kan en del om hur kroppen fungerar. Jag ser till att äta nyttigt rätt så ofta, men tillåter också mig att äta skräp (och festa till det) i mellanåt för att ha sund balans och lagom dos av träning och bra kost och att man främst trivs med sig själv och har roligt.

Jädrigt svår balans det där.... Jag vet nu att det är lite tuffare med åren för främst kvinnor att hålla vikten(ni killar har det lite lättare där också) och ibland kvittar det hur man än tar i så står det stilla eller gå åt helt tokigt håll!

Vid några tillfällen har jag själv givit mig en kickstart med C9. De två första dagarna kanske inte har varit tuffa, men det krävs att man har bestämt sig och lite smått fixerad just de två dagarna har jag blivit, sedan går det hur bra som helst och inte bara det att jag har känt mig lättare fysiskt utan även psykiskt. Det tror jag beror på att man var duktig och klarade av de två första tuffare dagarna men också för att i bästa fall har det börjat hända något. Jag har gått ner några kg, men mest att jag har vant kroppen vid mindre mat, nyttigare mat och blivit lättare i sinnet, vilket gör att det blir lättare att fortsätta äta lite bättre och träna lite mer.

Jag hade tänkt köra en runda till innan Trettonafton men tror att jag kommer att skjuta på det och inte börja förrän den 8/1 och då tänker jag köra igång med en 24 dagars. (Såklart jobbar jag på i vanlig ordning med mat och träning som jag gör nu, fram till dess, det lär ju bli julmat och fester fram till dess också!) 

Men om du som jag känner att efter nyår/trettonafton, ja då jädrar tänker jag göra något åt det och behöver lite extra hjälp och kickstart. Hojta till så tar jag hem till dig också och så följs vi åt! Alltid kul att göra något sådant tillsammans! Ett bra tips är att faktiskt köpa hem det redan innan för att ha det startklart till den 8:de, så tänker jag i alla fall göra.

Nu ska jag dricka en kopp te och sedan är det dags att sova för mig.

Kommentera här: