2

DAGNY....

..."kom hit och spill... åh åh åh Dagny, fem droppar till"...
 
Efter träning och filmning(jag passade på att duscha mellan filmningarna också) så körde jag hem och hämtade upp Christer och tillsammans körde vi till Ljungbyhed. På vägen kom jag på att Annika&Mattias kanske också ville hålla oss sällskap, så vi körde och hämtade dem.
Här lurar han i vassen....
Från Ove Törnqvists gamla dänga...
Åsa som hjälper Sussie som äger, till Annika som äter....
Storgatan 6, gamla sparbanken i Ljungbyhed
Missade att göra närbild på kassadisken, som är gjord av gamla pallar(pallkragar?)och ovanpå ligger en svart bänkskiva som är gjord på @Kvidingessnickeri och mycket snygg och fin!
Linnea(dottern) har målat/ritat otroligt snyggt på väggarna! Zoomar man in bilden ovanför denna ser på stora väggen där bak, så snyggt hon gjort det!
Häftiga bord med kabelrullar 
Vi beställde kycklingpaj och broccoli/baconpaj och de var enormt goda båda två! Alltså riktigt, riktigt goda!
 
Våffelsticks till efterrätt, för de som ville ha det. Jag smakade och de var också mycket goda!
 
Kör ni till eller genom Ljungbyhed så bör ni verkligen köra inom @Dagnys! Eller som vi, köra dit enbart för att äta brunch där! Väldigt god mat, servicen är mycket bra, av trevlig personal. Snyggt, fräscht, trevligt och gott! Kan varmt rekommendera, lovar ni blir mycket nöjda. Öppet 10-18,tis-sön

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Dottern heter Linnéa 😜

Svar: Tack, då ändrar jag det!!
Lotta Henrysson

2 Annika:

skriven

👍

Kommentera här: