0

Födelsedag

Jo, jag är ju som jag är och vill, så medan de andra sov gott så smög jag ut på min morgonrundan, duschade, drack en kopp kaffe och smög tillbaka ner i sängen igen. Skrev ihop förmiddagens träningspass och "somnade om".
Kaffe på sängen av familjen och 
Aktivitetsklocka i present.
Christer tycker det är tråkigt, men de andra klockorna han  har köpt till mig har jag använt slut på.Och jag tycker om att veta hur många steg och kalorier jag har för dagen. Dessutom kan jag simma med denna!
Är så glad att jag snart ser ut som mig själv igen!😊💖
 
Efter frukost körde Christer mig och Lucas till Klippan. Dana tog min bil till Hbg för rehabträning.
 
Höll ett senior-pass för våra härliga pensionärer!
En bra start på min födelsedag!😄
(P.s det är min mobil som fått tokspel om ni undrar något...)
Se till att du får en fantastisk dag!❤
 
Nu ska jag ladda för kvällens Combat, lite nervös men mest taggad!👊

Kommentera här: