0

Fullt fokus

Så skönt!
Och det kunde bli ännu skönare!
Jag är så nöjd med mig själv och blir så stärkt av att träna tidigt på morgonen.
Vissa är ju extremt duktiga och springer på morgonen, men tyvärr tillhör jag inte någon av dem. 
Hahaha jag har ju jobbigt att springa, efter kroppen vaknat riktigt, senare på dagen också så..
Men att gå snabbt och att simma funkar bra för mig. Om och när jag kickstartar dagen så, blir det mycket lättare att ta sig an resten av dagen med fullt fokus.
Här har jag mitt fokus idag! I morgon ska hela passet sitta. Klockan 17.00 NordicWellness Klippan, släpper jag och Claudio den nya releasen tillsammans. Det kommer att bli awesome, så kom häng på passet redan från början. Och jag lovar BodyCombat 74 är ett superpass, älskar det redan!👊😍
 
Senare i kväll blir mitt fokus helt annat, men mer om det då!
 
Se till att du får en fantastisk dag!💖

Kommentera här: