0

Jumpknee

Körde till Klippan för att träna mer combat tillsammans med Claudio, som jag ska samköra den nya releasen med nästa vecka.
Efter en timmes träning körde vi båda hem till våra hem (jag duschade, drack kaffe och åt en lussebulle) och sedan träffades vi igen fast på N.W Väla.
Nadia och Cilla! Grymma instruktörer!
Frida tycker såå mycket om när jag fotar oss!😜😘
BodyCombat 74, den nya releasen som vi ska köra på onsdag 17-18 och fredag 17-18, är så bra, bra musik(min favoritlåt för tillfället:"Great Spirit"), rolig koreografi och jag längtar till onsdag!
 
Innan passet bad jag Nadia om råd(hade en känsla av att det var hon som skulle kunna hjälpa mig), och ikväll för första gången i mitt combatliv så gjorde jag flera riktiga jumpknee!!!! Har varit instruktör sedan 2006 och inte förrän nu kan jag det! Hon förklarade hur hon tänkte och så föll allt på plats!
Så Klippan! -Håll i er, för här ska köras jumpknee i tre månader! Yey!🤸‍♀️

Kommentera här: