0

Senior och combat

Blev tillfrågad när vi satt nere i Malmö om jag kunde hålla seniorpasset på onsdagsmorgonen...
Klart jag vill!!
Det är så roligt att hålla pass för våra pensionärer, även om de var lite extra trötta och lata efter julmaten...
Äh, det var nog bara för kivs skull. Men nio stycken  morgonpigga (två var faktiskt inte pensionärer, men fick vara med denna gången ändå) kom och svettades av sig en del av julmaten. Härligt!
 
Efteråt körde jag hem och duschade, åt och fortsatte till Ängelholm för bilfix och inhandling av medicin och mat.
 Satte mig för att gå igenom Combat 74 när jag var hemma igen, bytte om till träningskläder och körde til Klippan.
Detta superroliga och bra pass, som jag nästan kunde hela... nja låt 8 är svår att få in....
 
Hemma så blev det räksallad efter duchen och ett parti Liverpool (kortspel) tillsammans med ungdomarna.

Kommentera här: