0

Bada med elefanter

En härlig bild på en nöjd Dana!
En morgon med combat på datorn, lite senare på jobbet var där inte förrän vid 07. Flera möten under hela dagen och det kändes som flera framsteg på olika håll.
Var nere på pizzerian och hämtade en Grisk sallad till lunch (samtidigt som jag fixade med musiklistan till kvällen. En mycket god och fräsch salla (blivit så sugen på den när Emma ätt sin ett par gånger.
Körde direkt hem efter jobbet för att byta om till träningskläder och att hämta musikskivorna till Klippan. Höll "mitt" Retro-pass på Nordic Wellness i Klippan. Några ställen där jag glömt "takten", men kom in i det rätt snabbt igen. Älskar både musik och koreografi till Blade, Phoenix och The Black Pearl. 
Christer hade gjort en god wok till kvällsmat och efter den duschade jag och sen började vi itta på en ny serie.
"Breakout boys" tror jag den heter,
 
 
 

Kommentera här: