0

Dansglädje!

Klockan 06.45 var jag på jobbet och var med på morgonmötet, surade lite på Procapita, och fortsatte i akrivet.
Förmiddagsfka med de andra OC, samordnare och planerare. Hade en del samtal med medarbetarna (både bra och mindre bra) under förmiddagen och när klockan var 12.15 så kom Åsa och Ingrid (Lapscare) och räddade mig till lunch.
Åt på stationen. Under tiden svarade jag i mobilen flera gånger och när ett av samtalen började gå sjukdom och tarmar, kände jag att det var inget jag ville prata om vid min lunch, så det fick jag avbryta så snabbt jag kunde.
Hade ett två timmars möte på eftermiddagen, sedan kom en massa annat upp (känns som en vanlig fredagseftermiddag nu...) som behövdes lösas innan jag kunde gå hem 16.24 och då körde jag direkt till Åstorp (och pratade med pappa och Kristina under tiden) och plockade upp Ann för att sedan fortsätta till Ängelholm.
Invigde min nya danströja. Hanna var instruktör och det var ett fantastiskt ös och mycket dansglädje
Vid något tillfälle pumpade mitt hjärta så hårt så jag tänkte - Dör jag nu så dör jag lycklig!
Lämnade Ann hemma och körde hem och duchade. Christer fixade räksallad till mig och pizza till killarna.
Ett glas vitt till och sedan somnade jag i soffan...
Hälsning från Stockholm
Hälsning från Thailand

Kommentera här: