0

Köpenhamn

 Först några timmar på jobbet, en liten bilolycka hade inträffat under morgon/natt-timmarna så det blev till att fixa bärgare och ordna med det sedan var det några andra saker som jag behövde ta tag i innan jag kunde lämna jobbet. 
Hann sitta ner med mina fina medarbetare och ha kombinerat möte/förmiddagsfika.
Ett veckobrev skickade/skrev jag ut innan jag köde till Klippan för ett möte på banken om mitt pensionssparande. Därifrån direkt hem och packa för helgen. Hann inte äta utan när Christer kom hem vid 12.45 körde vi till Åstorp och hämtade upp Mark & Pernilla. Körde ner mot Köpenhamn och plockae upp mat från BurgerKing vid Lödde och åt i bilen.
Över bron..
 Fortsatte in i Köpenhamn och till de stora båtarna
Mötte upp de andra och så gick vi på lite tidigare än de andra passagerarna (vi skulle ju hinna ha konferens också). Lasse lärde oss om två-kontaktsspray😉 och annat nyttigt om att spraymåla. Under tiden så jobbade jag en del när det ringde i min mobil, så jag behövde gå ut några gånger. Men när Mark kände att vi var klara fick vi äntligen
 
 lite bubbel..
 
 
En runda med rysk roulett
En lite paus för piffning och annat som vi tyckte var nödvändigt. Innan vi gick till restaurangdecket
 En fördrink och en koll att allt är på plats...
 
 
Efter många om och men fick vi äntligen ett bord och plocka från buffén. Massor av skaldjur, fisk, korv, kött och en massa god mat.
 
Vet inte vad någon av dem tänker...
Han är glad, alltid lika...
och så lite bubbel på det
 
lite rädd för grönsaker och andra tillbehör, tror jag...
På väg till dans, så tog vi tre en liten limbo...
Mark vann!
På natten dansade vi hur mycket som helst, trots att musiken inte var fantastisk men vi hade fantastiskt roligt på dansgolvet i vilket fall. Var nog inte i säng förrän vid 3-tiden.

Kommentera här: