0

Nya utmaningar

ÄNTLIGEN kom jag ut igen, fick en extra spark av syster Annika som är duktig och går på morgnarna nu.
 
Ny full vecka, nya utmaningar, mycket jobb och en del träning.
Min största utmaning på mitt
"Träningskonto", blir att sätta filmningen prefekt på onsdag(Välkomna till Nordic wellness i Klippan 17-18, glöm inte att boka er innan bara!). Sen hoppas jag att dansinstruktörerna är friska ige både för dears skull och för min;)
"Arbetskontot" blr att tjata igång Procapita hos mig, att få ut två veckobrev och börja rensa några pärmar och minst tre av personalen ska jag med ut och jobba med i veckan.
"Studiekontot" blir en annan utmaning med inlämningsuppgiften inlämnad tisdagnatt..
"Sparkontot" är att ha med mat varje lunch(fast jag tror nog jag kommer äta "ute" en gång denna veckan. "Kroppsvårdskontot"blir det ny färg på naglarna, och en solning.
"Familjekontot" pyssla om Christer och Lucas - fast det blir till helgen. Dana kommer inte hem förrän om två veckor och Rasmus pratade vi med i går kväll.
 
Det kommer att bli en bra vecka!
Sköt om er , så hörs vi!♥

Kommentera här: