0

Retropass i combat

Igår skrev jag ner lite kloka tanka om mig själv men de försvann för att något blev fel på blogg-sidan så jag surar lite för det och så har jag såklart glömt vad jag skrev... när det är på pränt kan huvudet släppa det!
Här har jag suttit nästan hela dagen, för at få ihop ett Retropass till på onsdag. Egentligen är det inte så svårt men när tekniken inte fungerar som den ska blir det jobbigt och tråkigt!
Men till slut behövde jag komma ut!!
En snabb runda 
En hel massa flyttfåglar kom... eller stack!
Körde till Åstorp och skaffade lite färg på kroppen - hoppas att prickarna om än inte försvinner så blir det åtminstone mindre synliga med färg på huden.
Fondue till kvällsmat (nästbästa!)och efter det så
Hoppade vi i badet
Riktigt skönt och avkopplande. Nu är jag klar och har nymålade tånaglar!
Dags att sova!
Ser fram emot en ny intensiv vecka!

Kommentera här: