0

Välkommen 2017

 
Mål, drömmar och nyårslöften inför 2017 blandat i en salig underbar röra...
 
 
 
♥Ser mycket fram emot nyårsfesten!
 
♥Längtar efter skidresan,

Atenresan
Champageresan och London till senhösten...
 
♥Längtar efter att komma i form fysiskt igen och det närmsta målet är till skidresan, slutmålet är brudklänningen.
   Och för att komma dit blir det mycket träning i form av Combat, dans och simning, dess i mellan ska jag springa och gå. Ska bli en bra instruktör!
 
 
♥Jag ser fram emot att börja på nytt jobb, eller samma jobb men ny kommun och utbildningen som det innefattar.  Ska bli en bra områdeschef!
 
♥Ska bli spännande att se Danas närmsta framtid efter hon kommit tillbaka från sin resa. Lucas och Rasmus       (och Karro) kommer förmodligen att hålla sig till det de gör nu. Ska bli bättre på att hålla kontakt med familj         och släkt.  Dessutom ska jag se till att det blir en släktträff någon gång under året.
 
♥ Ska träna in nya språk eller åtminstone några fraser som jag kan ha nytta av
♥ Jag ska lära mig att handla med aktier och tänker bli bra på det 
 
 
♥Bastustugan ska byggas under detta året liksom en rejäl lyftning av vårt gamla såghus uppe i stugan
 
Detta året kommer att bli fantaststiskt på alla sätt för mig och jag kommer att jobba hårt för det!
 
 

Kommentera här: