0

Bodypump 100

Kom upp, ut och snabbt på morgonrundan och en bra BRAK efter det. Men steget till badhuset fanns inte i mig tydligen... 
Körde till jobbet klockan 07, gick igenom och fixade en del på kontoret under förmiddagen.
Lunch på Munka Folkhögskola tillsammans med Vikki. Körde inom kontoret och ringde ett brukarsamtal (som tydligen skulle vara jobbigt) och sedan vidare in till stan. Köpte gardiner, gardinstång, lampskärmar, två fåtöljer, lakan i olika färger, blomstercheck till en 60-åring och jag fick en vas/bokollonfigur som tack/avskedspresent från kommunen.
Kommer bli hur snyggt somhelst när jag ska duka med den i matrummet
Ett pump 100 på kvällen,för första gången för mig - riktigt bra pass!
Kvällsmat med killarna. Vattnade/ satte mina orkideer i vattenbad över natten.

Kommentera här: