0

Detaljer

Otroligt onyttigt och ovanligt, men idag blev det sådan frukost.
 
Vaknade och gick ner vid 07, plockade undan det sista på bordet och satte igång diskmaskinen,
tvättmaskinen och hängde upp tvätt för tork. 
Satte mig vid tvn med Christer och tittade på "The good wife"avsnitt.
 
Har skrivit klart min inlämningsuppgift till skolan, bloggat ikapp och ser något otroligt fram emot nästa vecka!
En massa nya saker kommer jag att göra då och nya utmaningar och möten. Dessutom ska jag tillsammans med Mia upp till Stockholm och skolan. På onsdag ska jag äntligen filma combaten och till helgen blir det den årliga och enormt uppskattade skaldjursfrossan!
 
Bättre mat, mer träning och mer energi blir det denna veckan.
Detaljplanera mitt schema, skicka in uppgiften, en kvällspromenad och sedan kan jag somna gott!

Kommentera här: