0

Handla

Ingen morgonrunda, men en lång lugn dusch innan lång frukost och SEN körde jag till jobbet.
 
Lite snapkontakt med...
Ungdomarna på väg till Thailand.
Möte med "budgetministern" Andreas B :D
Sedan en stund på..
Hemtex
och sedan en stund på
Jysk
Tillbaka till kontoret för att lämna allt vi köpt
Det kommer att bli bra när det är på sina rätta platser.
Hämtade Lucas hemma och körde till Väla där vi handlade försenad födelsepresent och träningsskor til Lucas. Efter det så...
åt vi kvällsmat.
Christr handlade mat till sina djur och Lucas och jag handlade mat till människorna i familjen.
Två små skrikiga ungar sprang omkring och störde min koncentration enormt, så jag sa till Lucas: -jag är så glad över att ha stora barn och då såg jag honom bakom mig med ett barnparaply.....
Han skrek åtminstone inte ! 
När maten var inlastad i köket så var denna dagens energi slut 

Kommentera här: