0

Intensiv arbetsdag

Det blev inte ett enda foto under dagen. Men jag var på jobbet innan 06.30 så jag hann träffa nattpersonalen, fick en liten genomgång från helgen, inte enbart positivt... Möte med operativa ledningsgruppen på Kommunkontoret mellan 08.30(fast jag fått 08 på inbjuda och var där innan dess)-12.NTS ta med något att äta till dessa mötena. Handlade mat på ica och åt snabbt för att sedan kolla mail och procapita. Möte, eller teamträff med en grupp mellan 13.30 och 14,30. Många samtal med olika från personalgruppen om olika saker och problem, några var poistiva också. Patrik kom vid 15.45 så vi kunde gå igenom en del som jag inte hade koll på. Klockan var 17 innan jag kom därifrån. .Körde inom Klippan och handlade le till frukost och hämtade upp Lucas från gymmet. Christer hade gjort soppa till oss och vi hade både tänkt först springa (blev för mörkt och sent) och så kom vi överrens om att vi skulle gå en runda tillsammans, men efter maten så ramlade vi båda ihop i soffan, och det var knappt att jag orkade gå upp och byta från arbetskläderna... När jag är i sång sedan så är jag ändå väldigt nöjd och så här trött kommer jag inte vara varje dag. 
 
Ett insta från Thailand
 
 
 

Kommentera här: