0

Kickstart!

Var en stund på kontoret innan jag körde till stadshuset för ledningsgruppsmöte.
"Förmöte" i kafeterian med kollegorna.
Tyckte om tavlorna som hängde som utställning i källaren.
 
Vid lunch bjöd jag med Vikki på sushi , fast inte på det vanliga stället.
 
På eftermiddagen hade vi budgetmöte med Andreas och lite småsaker på kontoret innan jag körde till Klippan(fast bortom Kvidinge för att hämta Lucas) för ett
Combatpass, Lucas gymmade istället för han lyckades glömma skorna i hallen hemma.
Pratade med kära svägerskan på vägen hem och medan Christer lagade kvällsmaten.
Vaxbönor till kvällsmat! Yay!!
Städade hela ovanvåningen och bäddade rednt i Danas säng i fall vi får sovgäster i helgen. När jag städat klart som dog jag i sängen och jag menar faktiskt att jag dog... eller jag tror det i alla fall, för jag vaknade mitt i natten av en enorm stöt i kroppen som började i hjärtat. Min teori är att jag sov så hårt, på gränsen till medvetslös, så att mitt hjärta slutade slå, och då behövde kroppen kickstarta mig igen! Lite läskigt och jag har aldrig varit med om det innan. Jag är inte stressad och jag mår fysiskt och psykiskt väldigt bra nu. Men jag var verkligen dödstrött när jag la mig redan vid 21-tiden och somnade på ca ½sekund.

Kommentera här: