0

Nattpersonalen

Tidig morgon på jobbet för att jag skulle få träffa nattpersonalen (och för att de skulle få träffa mig såklart).
Tyvärr kom de in lite sent men jag hann säga hej och presentera mig för de två i alla fall. Dessutom blev det en mysstund tillsammans med två som brukar komma in tidigt till sina jobb. Min tanke är att köra in till jobbet vid denna tiden tre dagar i veckan i fortsättningen.
Vänta på tåget även i Perstorp...
Förbättringsmöjligheter.
Lärde känna personal och några anhöriga under dagen, satte upp olika mötesdatum för mig och personalen och till slut snurrade allt i huvudet! Jädrar va det är mycket att komma ihåg och sätta sig in i, men inget av det känns det minsta jobbigt utan endast roliga saker. Någon sa att de var ca 55st i personalgruppen inkl. vikarierna.
Helt färdig  i knoppen på vägen hem bestämde jag mig för dans inte var något alternativ för mig utan mat och tidigt i säng istället.

Kommentera här: