0

Nyårsdag

 
 
 
 
 
Jag kunde faktiskt slappna av, titta på raketerna och uppskatta dem. Har hänt mycket i denna
kropp och i detta huvud de sista åren! Christer och jag blev nästan lite rörda när först Rasmus ringer Christer för att önska gott nytt år och nästan samtidigt ringer Lucas mig. Vi uppskattade det väldigt mycket!♥
Efter mer champagne och lite extra mat (som om vi kunde bli hungriga efter all annan god mat!?) så gick vi in och satte oss och snacka och gosade med hundarna och helt plötsligt var klockan 05.... Vaknade 09.30 och todde jag skulle gå en runda i skogen... men det regnade tack och lov så jag sov nästan två timmar till.
Vaknade
i detta rummet!
Vid 11.30 åt vi frukost, och satt och pratade fram till 12.15 då vi kom på att vi hade bråttom hem. Blåste i alkomätare och jag var mest lämpad och laglig att köra av oss två, så vi packade ut oss och körde hem till Kvidinge.  Tack för allt Annika & Roy!
Fick med Cornelia och Lucas att gå till Enet.
 
blåste lite
 
 
 
Där var redan B-M & Per och Jeanette & JIm på plats och grillningen på G
Lucas och Christer hittade ett tält och som de tyckte var väldigt roligt! Tack för korvbröd och öl!
Vi gick hem igen och klockan 16 hamnade vi i soffan och åt pizza lite senare till en film.
Från Kajsa och Danas resa

Kommentera här: