0

Nytt jobb och nya naglar

Så äntlgen var dagen här! Kom upp utan minsta problem och  gick mina 3km.
riktigt skönt och boken är spännande
Så körde jag på 21:an till Perstorp istf det andra hållet som jag kört på i flera år nu (menar alltså både till Ängelholm men även Halmstads kommun).
Ett enormt varmt mottagande, och jag blev hälsa så välkommen och att jag var efterlängtad och att de såg fram emot framtiden nu när jag äntligen var på plats....  Ingen press... Patrik visade, instruerade och invigde mig i  framtidsplanerna. En fm-fika och genomgång/presentation av de andra områdescheferna och sjukgymnaster, ssk m.fl på Österbo.
 Gick igenom Kommunhuset och blev presenterad för en massa människor där också.
Jag fick direkt en god känsla för allt där och vet att det behövs mycket arbete men absolut inget som känns omöjligt, utan en bra och härlig utmaning. Lunchade på stationen (träffade på Anden där,som jobbar på andra sidan av järnvägen), med Patrik som är min närmsta chef och den som jag kommer att ta över efter. 
Var och hämtade min nya arbetstelefon (iphone, hur nu det ska gå!!??) innan jag gick hem för dagen. Och då körde jag direkt till Klippan och solade först en stund innan jag tog mig till gymmet där jag stämt träff med Lucas. Jag hann springa 10 minuter på bandet innan han kom dit från skolan.
 
 
Utmanade varandra (eller Lucas utmanade mig). Duschade och klädde mig innan jag gick över till nagelstudion (Beauty nails) och fick ny färg på mina naglar.
 
 När jag var klar där så körde Lucas och jag bort till Mai tai för att hämta hem mat.
Lucas la en bön där också...
Ny lampa som lyser i bilen och jag försöker få tag i Bruno och hoppas att han kan fixa till felet.
Paul & Ann, Mark & Pernilla var hemma hos oss och vi käkade maten som vi haft med oss. Sedan bokade vi vår kommande vårresa. Kommer bli fantastiskt roligt och intressant!
KAHOOT och snacks på kvällen. var i säng vid tolv och lagom sliten då.
 Från våra resenärer

Kommentera här: