0

Rödspätta

En kylig morgonpromenad som avslutades med att köra hem Christers bil från Linnégatan.
När jag vaknat  och innan jag fått på mna kläder var jag sååå trött(problem att somna igår såklart) och tänkte bara -Jag vill inte och orkar inte gå idag... Men tackochlov så har jag en annan röst som sa -Du har inget val, utan på med kläderna och gå! Det funkade bra och så klart är jag nöjd och glad att jag kom ut.
 
Idag händer det inte så mycket på jobbet tror jag, utan en check på hur helgen fortlöp och koll på sjukskrivningar. Senare ikväll blir det också lugnt, får bli lite extra vila efter en intensiv och rolig helg.
 
Resten av veckan blir det fullt ös med flytt, träningar och fest på trettonafton. 
Lunch på jobbet med Vikki - sista onyttiga, nu blir det soppor i fortsättningen ;)
Slutade 16.15 efter att ha suttit och räknat publicerad tid manuellt.. Undrar om det blir någon ordning på det?
 
Hände inte mycket på kvällen hemma . Christer och jag satte oss med årets budget och jag har börjat föra kassabok i mobilen. Spännande område som ska ta mig an nu.
Lucas och Cornelia hade varit med på Paragon och jobbat på förmiddagen.
 
Kommer en bld från de übercoola brudarna 
De har kul och mår bra i alla fall!

Kommentera här: