0

Stockholm

 
Var på kontoret mellan 07 och 14, skrev lite schema till mig själv de närmsta veckorna, när jag tänkt följa med var och en av personalen, dels för att lära känna personalen men också för att lära mig områdena i Perstorp och vårdtagarna. 
Lite innan 14 så gick jag och Mia till stationen och tog tåget till Stockholm. 
 
Landade på centralstationen, tog tunnelbanan till Skanstull och fick jobba lite för att hitta hotellet. Deras väggskylt var släckt så det var inte självklart. Men vi kom dit och fick våra rum. Blev nästan lite nostalgisk när jag gick nere i tunnelbanan i kvällsrusningen. 
 
Mysig liten matbar i entrén. Den är byggd över vägen och man ser globen en bit bort. Jag kom på att jag varit här någon gång innan men kommer inte riktigt ihåg vart vi skulle då, jag och Christer.
En halloumiburgare med grönsaker till sen kvällsmat.
Vi satt och pratade en stund och vid 21.30 gick vi tillbaka till rummen. Ringde Christer, la fram saker/kläder till morgondagen och kl.22 sov jag!

Kommentera här: