0

Tårta och nyckelring

Var på kontoret och lokalen hela dagen och försökte fixa till en del med gardiner, väggskärmar och annat pyssel. På eftermiddagen så var Vikkki på hygienrond inne i stan och jag slutade vid 16.30.
Det var ordnat och beställt en tårta "rån mig" till arbetsgruppen, så på eftermiddagen fikade jag tillsammans med några av dem. Köre in till stan för att tanka bilen med gas och 
en tvätt
en vacker himmel när jag körde hem (för sista gången från Munka-Ljungby och Öster Värn.
Hittade detta när jag tog in posten:
Äntligen tillsvidareanställd som områdeschef(enhetschef).
Ett 60 minuters pump-pass för Rasmus, riktigt roligt och jag var nästan i tid denna gången...
kvällsmat
Äntligen ska denna med till jobbet!!!
När vi var i NewYork i höstas och jag var utan arbete och hade ingen aning om vart jag skulle hamna eller om jag överhuvudtaget skulle få jobb som EC igen. Då stod jag själv i en butik och hittade denna och tänkte:
-Den nyckleringen ska jag ha till mina jobbnycklar när jag får fast (TV) anställning. Lite för att påminna mig om att åka tillbaka till N.Y (en nyår ska jag hit och titta på kulan), och för att "belöna mig" när jag äntligen lyckats att skaffa mig antställning som jag vill ha!

Kommentera här: