0

fortsatt semester

All sand och jord som liger här under trappan har förmodligen en sork lagt dit, emorma mängder som tryckts dit underifrån, men det är borta nu!
underbara morgonpromenader
Johannes ört
 
 
 
 
 
Så nöjda med vårt arbete, kommer bli bra när vi är färdiga!
Mycket bättre och mycket mindre skit bortplockat, slängt, uppeldat eller bara kommit till rätt plats
Detta kommer också att bli kanon när det är färdigt!!
En mojito på fredagskvällen med Morgan efter att vi tre ätit kvällsmat.
 
 
Ännu en härlig morgonpromenad
snart helt färdig här också
Lördag eftermiddag komför Paul upp på sin Harley och lite senare kom Mark & Pernilla i bil.
Bubbel och kantarellsmörgås - kan knappt bli bättre
Ett härligt gäng, saknade Ann bara som är uppe hos sin släkt.
Vi piffade till oss och sedan gick vi bort till Morgan
Godaste grisen grillas av Kalle
 
 
och härliga Nick stod för underhållningen
toker! :)
Fantastiskt roligt och jag bjuderpå alla dubbelhakor - har ju dem antingen jag vill eller ej...
Galet rolig kväll med mycket dans!
 
Dagen efter gjorde vi ytterst lite och så körde vi hem till skåne för att ta sig in i vardagen igen, och två veckors semester var tyvärr, verkligen tyvärr över och jag ska tillbaks till arbetet medan Christer har två veckors semester till - Avundsjuk och herre gud vad jag ångrar att jag inte tog ut fler! Men jag hade inte alls tänkt att mitt arbete skulle se så här när vi bestämde semesterveckor. Men det är bara att ta tag i tjuren och gör det bästa av det.

Kommentera här: