0

resten av veckan

Lite trist att lämna detta tidigt på morgonen men jag fick en trevlig kväll och en god natts sömn i skogen, innan jag körde till Perstorp och jobbade.
När jag slutade jobbade körde jag hem med Dana och sedan gick jag och Christer en runda på åsen, för att prata och reda ut, eller bara försöka förstå.
 
Onsdag
blev köpelunch utanför hemtjänstlokalen med trevligt sällskap av Anita.
Ett helt ok combat-pass , vilketbetyder att jag blir ättre och bättre i form och kan utmana mig själv och deltagarna mycket mer nu än jag kunnat innan detta året. Men nu så!!
Efter combaten gick jag över till grannarna där Christer hade tillbringat eftermiddagen... 
Fel mat från Ludan - det var beställt räksallad och det blev kyckling, men jag var hungrig så den gick ner.
Däremot gick  Wiliams sallad ner på marken, tror inte det var för att han var mätt för han cyklade upp till ludan och köpte en ny....den första va kanske räli!
Torsdag med jobb som vanligt och på hemvägenveckohandlade jag i Klippan på Storköpet och på kvällen
ett danspass i Ängelholm efter vi sett "Trolls" - en riktig "feelgood-film"
 Det var också Pers födelsedag - grattis grattis!
Fredag med förmiddagsfikamöte
som Christel bjöd på innan hon gick på sin semester.
Slutade med Dana, handlade lite till lördagen på Storköpet (fick hjälp av bästah Emil där).
Hem vila en stund, bytte kläder och begav mig ut i regnet
...och solen
 
5km !! Supernöjd sprang/lufsade hela vägen, inget stopp alls, en bra början på min träningshöst

Kommentera här: