0

Dubbelpass Klippan/Väla

Tisdagen var jag och presenterade mig för nämnden och det gick bra. På kvällen tränade jag combat72 tills jag gick och la mig. Tror jag fick in det mesta och det kändes riktigt bra!
Onsdag var en kontorsdag och sedan ett combatpass i Klippan, de tre sista låtarna fick vara de gamla för tyckte jag det räckte med nytt och gav oss alla en chans att ta ut oss ordentligt. Efter passet bytte jag till ny omgång med träningskläder och körde till Väla för att vara med på ett Crosscage-pass som Luis höll i . Kul att ha honom som instruktör och framför allt var han en bra instruktör (fast det visste jag ju innan att han skulle vara ! ;))
Efteråt så åt vi kvällsmat ihop på donken. Eviigheter sedan vi sågs sist så det var mycket att prata ikapp om.
Helt färdig efter lång dag på jobbet och två krävande träningspass på kvällen så jag gick och la mig direkt jag kom hem, och Christer hängde på då.
 

Kommentera här: