0

Fullmåne

Vaknade klockan 06 av att klockan ringde, och jag var inte alls i läge att gå upp då, utan somnade om en stund till. Gick upp en timme senare och 07.20 ringde jag jobbet för att kolla om någon var sjuk, vilket där tack och lov inte var utan de var friska och pigga! Väckte Christer vid tio tiden och då hade jag satt upp en handlingsplan till mig själv och hunnit läsa lite arbetspapper och några kapitel i  Angelique. Åt frukost tillsammans och sedan slängde vi oss ut i arbete.
Christer klädde en vägg på utedasset och fixade till med fönsterna medan jag eldade och städade runt om i skogen.
Ett jättelass med gamla blöta tråkiga brädor eldades upp.
Så kom solen fram och det blev ett alldeles lagom väder att jobba i
 
Sista plastskräpet som vi själva ska slänga senare (nästa helg?)
Blivande p-plats
Lyckades elda upp allt i högen!! Supernöjd!
Klockan 17 var vi färdiga och försökte duscha (enormt dåligt tryck i duschen - måste kolla upp vad som felas där!) och lite innan 18 gick vi hem till grannarna.
Fortfarande sol!
Gravad lax till förrätt - riktigt fin och god
ungnöt till huvudrätt
Vaniljglass, jordgubbar och grädde till dessert
Vid 24 var det fortfarande "ljust" ute
 
00.30 gick vi hem
Fullmåne och alldeles underbart!
Somnade trötta och myket nöjda med dagen och kvällen!
Tack Morgan & Kathrin!

Kommentera här: