0

Introduktionsdag

Var ute innan 04.30 i morse och det hade precis slutat regna. Luften var frisk och molen drog iväg.
Riktigt skönt att komma ut och det kändes att jag behövde det!
Plockade pioner i trädgården som jag satte på kontoret.
Christer och Lucas (som ska sommarjobba på Paragon)körde till jobbet ungefär samtidigt som jag.
Introduktionsdag för vikarier på kommunhuset, sedan var det lunch
på Österbo.
Var på kontoret dess imellan, skrev ut rapporter och statistik till morgondagen som jag ska ätta mig hemma och "plgga in". Avslutade på Österbo med utvärdering
sliten i kroppen efter helgen och trött i huvudet av alla siffror.
Christer och Lucas kom hem samtidigt också. Ätit kvällsmat och nu ska jag kolla in siffrorna och förhoppningsvis hinner jag stryka också innan jag ska iväg igen.

Kommentera här: