0

Mån-tors v22

Underbart när rodedendon slår ut!
Ledningsgruppsmöte på Kommunhuset
Älskade Chrster hade gjort en kvällsmatstallrik i min smak!
Hämtat sushi på lunchen
Kastade pil med ungdomarna - jag var sämst!
morgonpromenader i regn, blåst och grått
ett danspass på nordic nu när Jossamikas har litet uppehåll i sina klasser.
Rosor på kontoret
 
Ingen så bra vecka detta, måndagen började dåligt och sedan har dagarna hämtat sig hyfsat, medan fredagen blev helt ok.
Det var medlemskväll på Nordic wellness på måndagen och jag höll ett extra 30min combatpass.
Tisdagen var jag i tvättstugan efter jobb. Onsdag combat som vanligt och så passade jag på att vara med å ett Sh´bam-pass efteråt, Christer har varit i Norge i två dagar. Även tordsdagskvällen tillbringades i tvättstugan.
Det går inte att släppa på mina rutiner där det minsta för då hopar sig både stryk- och mangeltvätt, men nu är det snart tomt och allt är igen! 

Kommentera här: