0

Möten

Efter ännu en natt med dålig sömn, bl.a annat för det stod ett gäng på trottoaren och skrek. Sedan började jag fundera.... Var uppe och på jobbet vid 06.45. Morgonmöte, HTT-möte, samordnarmöte och sedan operativaledningsgruppsmöte i kommunhuset. Lunch på Ybbåsen och sen tillbaka och ett fyra timmars möte med statistik
All energi , svalka och syre man kunde få behövdes!!
Körde hem efter det, åt kvällsmat med familjen och sen skrev jag "brev". Christer stack ut och sprang, Dana tränade fotboll (inställd match) och vid 19 körde jag till Ängelholm, tankade gas och sedan...
Äntligen en timmes dans hos Jossan! Även om jag kände mig extra klumpig denna kvällen så är det fantastiskt skönt att röra sig till det olika rytmerna!
Hem, duschade, skrev och snart ska jag i säng!
 
Sköt om er och ha det gott!

Kommentera här: