0

Student

Dagen var något kaosartad. Blandat med att tvätta (och mangla!) till en av våra brukare för att det missats  i bokningen. Ett hembesök och en intervju som inte kom på utsatt tid utan Åsa fick ta hand om den 45min senare än sagts. Mer tvättstuga tillsammans med Felicia och sedan superstressad på lunch tillsammans med Marie Madsen (Tack igen Marie!) och satte vattenmelon i strupen! Tillbaka till en lite lugnare eftermiddag.
Körde till ica och köpte gdis och frukt till personalen och passade på att köpa en ros till kvällens student.
Slutade jobba 16.15 och körde (efter MarieNs vägbeskrivning) till Perstorps gymnasieskola.
 
Så var det dags för Emil Jönsson att ta studenten !
Duktig kille!
Kusinerna
Jag körde direkt hem och skulle ha vilat en stund men letade efter "mina" skalpellblad till Kerstin Jönsson (hittar inte dem någonstans i huset och jag är säker på att jag inte har slängt dem!). Fyra i familjen körde hem till Jönssons där det var studentskiva i trädgården
 
 
God mat och massor av dricka som vanligt, fast denna kvällen höll jag mig körandes. Är inte helt frisk, och hela kroppen är slukörd av flera olika anledningar så jag tänkte vara snäll mot den denna kvällen...
Jag hade mycket trevligt tills jag ände att det var dags att ta mig hem till sängen. De andra stannade kvar där ett tag till.  Tack hela familjen Jönsson för en trevlig kväll och fest!

Kommentera här: