0

Ved

Efer ännu en natt med dålig sömn för både Christer och mig, så var vi uppe vid åtta och åt frukost, diskade och gjorde i ordning inne innan vi gick ut och arbetade.
Christer började med att klippa gräset
Jag började måla traktorgaraget
detta (delarav det)ska med hem eller bara flytta till rätt plats.
kaffepaus
DONE!
Christer fylde släpet
fel fokus...?
Fiskarna flyttade över til Morgan
Vi körde hem vid 12.30
Denna rabatten krävde ett tag
Lite bättre
När jag hade burit lite ved och sedan överlåtit det till Christer så blev det såhär...
i källaren. Härligt att det  redan ligger snyggt där till vintern.
Lucas klippte gräset medan jag planterade växter.
edan körde vi och lämnade släpet hos Bruno, körde mot åsen för att plocka hylle.
Vi hittade lagom blommande
Plockade hallon till djuren
Jag fixade till saften medan christer gjorde mat
Skördade citorner i trädgården till saften!
En bok som jag ska somna till de närmsta dagarna
Christers goda hemmagjorda pizza till kvällsmat!
Nu tänker jag också hålla kväll! Nöjd med min helg och söndag!

Kommentera här: