0

Början av vecka 12

Det blir tyvätrr en sammanställning av veckan som varit än så länge....En otroligt intensiv vecka!
Måndagen gick åt att släcka bränder... och så hade jag ett möte på Räddningstjänsten - kul va? ;) En lång dag med tolv timmar på jobbet.
Och på kvällen var jag helt färdig, tror jag gick och la mig direkt efter kvällsmaten
Tisdagsförmiddag med ÅRA Årlig Redovisning av Arbetsmiljö, efter lunch ett snabbessök på ledningsgruppen innan möte med kvällspersonalen. Efter mötet satt jag kvar en stund till p kontoret och sedan körde jag hem och satte mig direkt efter maten med min ena studieuppgift och när klockan var 22 kände jag mig klar och skickade in den. Gick och la mig men var så uppe i varav att jag fick läsa mig trrött fram till 23 (hur ofta händer det??)
Ny skylt utanför kontoret
Onsdageförmiddag hade vi utbildning i Defgo ett enkätprogram, kn jag säkert ha nytta av senare.
APT med smörgåstårta för att fira in tre veckor med Lapscare.
Hade inte en fullpropppad dagordning för jag hade hoppats på lite mer diskussioner. Tiden gick fort ändå, och jag tror vi blev klara med en del punkter. 16.20 körde jag till Klippan och hll ett Retrocombatpass.
Skönt att kunna ta i och det känns att kroppen vet var den ska arbete till de olika låtarna.
Efter åt skyndade jag mig hem och duscha, snabbåt och så körde Lucas, Christer och jag till Väla för att köpa
hjälmar. Till slut hittade vi på Temsportia! Mental träning bara för att köpa en....
Tvättade bilen inne i stan innan vi körde hem.
 
 
Hälsning från Karro!! Bra att köra på! :)
Tål att tänkas på....

Kommentera här: