0

Helsingborg

Fredagmorgon... sovmorgon och i stället för att köra till Perstorp så körde jag med Lucas till sjukhuset i Helsingborg. Dags att kolla ögonen igen. Lämnade Lucas på mottagnigen och gick själv vidare till Feelgood.
 
Hade möte där med dem och med en av medarbetarna. Ett bra samtal och jag är glad att medarbetaren är tillbaka, mår bättre och kommer at börja jobba snart.
Helt sagolikt väder!
Gick tillbaka till sjukhuset och kom precis lagom till att Lucas skulle in till läkaren. Tog några jobbsamtal
under tiden vi var på sjukhuset.
Synen är sämre och starren är större så nu är det dags för honom att operera sig. Kommer bli så skönt för honom och känslan efter operationen  sitter fortfarande i hos mig. Hur mycket färger det finns och raka linjer, och saker som varit ett blurr innan kan man se tydligt - Skithäftigt!! Vi bestämde att vi skulle tra en tidig lunch och Lucas var sugen på panerad fisk, så vi körde inom IKEA bara för att äta.
Finaste Lucas, killen med det största hjärtat och längsta ögonfransarna!
Fisken var god.
Körde och lämnade Lucas på skolan i Klippan och jag fortsatte till Perstorp.
 Satt kvar på kontoret till 16.30
Körde inom Klippan på hemvägen för att hämta upp Dana som hade både jobbatoch tränat. Under tiden pratade jag med kära svägerskan, som hade sjuk familj hemma efter skidresan.
Hemma så kom Christer och jag överrens om att en promenad innan kvällsmaten skulle vara bra för oss båda!
Njöt verkligen av den blå himmeln...
....sällskapet...
...och solen!
Hemma igen så gjorde vi honungsvitkål och ribbs. Började titta på INFERNO på tv men efter 45min sov jag, så vi gav upp! Packade väskan för hela morgondagen och somna så fort huvudet landat på kudden. 

Kommentera här: