0

Platta/bärbar dator????

Vaknade rätt så pigg (efter jag tvingat i mig en liter vatten), planerade nästa vecka, åt frukost med Christer och satte oss att se ett avsnitt. Körde till Väla och Elgiganten för att jag nu bestämt att jag behöver en ny platta/bärbar dator - typ.  ilken djungel det är. Försökte riga Rasmus innan men han svarade inte. Väl där och efter jag gåt igenom allt e hade framme så ringde jag till Ann, som jag vet har koll på saker. Vi benade ner till vad det var jag behövde. Så om en säljare och skulle visa mig vad "jag behövde"...
Det jag sökte fanns inte där, så jag lämnade för att fundera. 
Kollade lite på diskmaskiner också...
Inom väla för ansiktskrämer som plockar bort svullnaden i ögonen och sedan hem igen. På vägen ringde Rasmus och sa vad han trodde jag borde ha och vi kom fram till att det fanns till halva priset i killarnas hemliga nätbutik. Just den jag skulle ha fanns på lager på Hötorget, så fina Rasmus ska hjälpa mig att fixa den till mig. Vilken tur att han är grym på just datorer!
Inom och solade(med linne över ögonen). Åt kvällsmat efter en stund.
Tidigt i säng, blir en tidig och lång dag i morgon!

Kommentera här: