0

Topp till tå

ÄNTLIGEN blev jag klar med listorna, så nu vet jag hur många vårdtagare vi har i vårt område allt som allt. Bad medarbetarna gissa/tla om hur många som vi hjälper och det kom många olika bud och det var mellan 120 och 500... Vi har stenkoll nu! :)
Förmiddagsfika samtidigt som vi har möte. 
Lämnade jobbet 14.30 för att köra till Hässleholm
Syns inte så tydligt men bortom skogen ligger Finjasjön.
Tänkte jag skulle använda presentkortet jag fått av mina ungdomar
Valde en behandling som heter "Topp till tå" med skrubb, fotbad med filning, ansiktsmask och massage.
Verkligen skönt! När jag satt med fötterna i badet funderade jag på om det var en bra dag att vara där. Kände såå dåligt samvete för jag körde tidigare ifrån jobbet när inte all planering var riktigt klar och jag kände inte mig färdig med mitt iheller. Stressade dit och körde fel och körde om.... Funderade på om jag kunde ta behandlingen till mig ordentligt eller det bara blev lite "på ytan", men efteråt vet jag att det blev väldigt rätt. Kom ner i varv och kunde släppa jobbet och bara andas och mådde bra.
På vägen hem därifrån så körde jag inom och hämtade mat (Mai tai)som Lucas beställt i Klippan. 
Christer, Lucas och jag åt kvällsmat, medan Dana var och spelade match.
En film, lite tv, men inte "Let´s dance" för det är inga "roliga" deltagare i år tycker jag. Men vi tittade lite på "Skavlan" och det börjar gå upp för mig varför hans program är så upskattade. Somnade gott efter det.
 

Kommentera här: