0

veckan som gått...

Tisadagmorgon var jag chaufför (med glädje!) och körde ner till Kastrup redan 04.45
Tyvärr hann jag inte ta emot dem som jag ville för deras plan landade en halvtimme tidigare än beräknat.
 
 
Äntligen är de hemma efter åtta veckor på Bali och Thailand
Bruna, glada och inte så trötta som man skulle kunna tro.
Lämnade Dana hemma medan jag och Kajsa fortsatte till Perstorp.
liten present från min älskling
Onsdagscombaten med bl.a goaste gladaste Kattis!
En kvällspromenad med min älskade man
 
Gick en runda i Prästamarken
Christer har inte varit där sedan gjorde vid och det blev Naturreservat
 
 
Fredagslunch på jobbet, som vanligt i en hast...
Lyssnade klart på denna boken på vägen hem- tror jag tycker denna är bäst av Kepler, riktigt bra och spännande!
Lördagmorgon kl.06
Några timmar på jobbet innan jag var med på combat-pass som Claudio höll - Jobbigt!! Men grymt skönt.
När jag duschat körde Christer och jag till Väla för att köpa jeans till Christer och något till mig som jag ha på kvällen.
Åt indiskt. Hittade spenatröran (som jag åt i Ängelholm också), men glömde berätta att de kunde hoppa över kryddorna, fast när munnen var tillräckligt bortdomnad så gick det bra ändå och smaken i sig är ju god.
Provade en del kläder och tycker alltid att det är lika hemskt när man står där svettigt, lite ångest, känner sig mer svullen än någonsin och så ska man prova nya kläder. Tur att jag inte utsätter mig för detta så ofta.
Sist vägrade jag utsätta mig för det och köpte en blus, som kommer att hänga kvar ett tag till i garderoben...
Men detta fick jag med mig hem.
Städade över lite i huset, satte på kvällen outfit och sedan kommer Poppe, Ann, Paul och Mark hit
 
Uppsättning, det började bra men slutresultatet blev sådär...
Mark fick sitt kärleksbrev från Pernilla som varit på resa i Cuba
Lite innan vi drog vidare till Folkets hus och supporterfest
 
Alla duktiga festfixare och styrelse i Folkets hus!
Vinglade hem trött och nöjd, på natten med min käre make!
Kände att skulle jag få något gjorde denna söndagen så behövde jag komma ut och frisk luft!
Så det fick jag, i 5km

Såg lite av vasaloppet, gjorde handlelista. Dana och Max körde ner Christer till Kastrup, win-win, Dana har en bil och Christer slipper ha sin bil där nere  i veckan. Medan de körde dit så körde jag och veckotankade bilen och veckohandlade mat. Satte mig med mina studieuppgifter och fick ihop något som jag själv blev rätt nöjd med, får se vad de andra och vår mentor tycker.. Klockan 22 stöp jag isäng

Kommentera här: